اخبار فوتبال

ساخت وبلاگ

روبرتو مانچینی که تیمش فصل ۱۶-۲۰۱۵ سری A را به‌عنوان تیم چهارم به پایان رساند و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز ماند، درباره عملکرد تیمش در این فصل از فوتبال ایتالیا گفت: این اینتر زیرساخت‌هایی استثنایی دارد و اوضاعش آنقدر که برخی از مردم می‌خواهند جلوه دهند، منفی نیست. ما در مسیری مناسب برای بازگشت به سطحی بالا و رقابت برای کسب اسکودتو هستیم. از بابت اینکه نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم، افسوس می‌خوریم. باشگاهی مانند اینتر که می‌تواند در بالاترین سطوح فوتبال بازی کند، همیشه شایسته بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

مانچو ادامه داد: تاریخ اینتر به ۱۰۰ سال پیش برمی‌‌گردد و پیراهن این تیم بر تن برترین ستاره‌های فوتبال جهان رفته است. ما فصل را خوب شروع کردیم و این برای تورنمنتی مانند سری A مهم است. اینکه همیشه فوتبالی تماشایی ارائه کنی سخت است، چرا که بازیکنان باید یکدیگر را بشناسند و با هم هماهنگ شوند. ما گل‌های فراوانی دریافت نکردیم، اما گل‌های زیادی هم نمی‌زدیم. پیروزی‌هایی که کسب می‌کردیم به ما اعتمادبه‌نفس زیادی دادند. با اینکه هر هفته می‌بردیم، ۲۰ هفته از ما انتقاد شد. متأسفانه مسئله کم تعداد بودن گل‌های زده در دراز مدت به بزرگ‌ترین مشکل کار ما تبدیل شد. در ایتالیا، انتقاد از مربیان، یک ورزش ملی است. من به‌خاطر تغییر دادن ترکیب تیمم مورد انتقاد واقع می‌شدم. در جایی دیگر مائوریسیو ساری‌ (سرمربی ناپولی) به‌خاطر استفاده از ترکیب تکراری بارها مورد انتقاد واقع شد.

سرمربی نراتزوری تأکید کرد: اینتر آنقدر هم که برخی دوست دارند جلوه دهند، بد نیست و اگر امتیازاتی که این فصل کسب کردیم را در فصول گذشته گرفته بودیم، دوم یا سوم می‌شدیم. در نهایت، ما در مکانی مناسب هستیم و فقط بابت چند چیز افسوس می‌خوریم که یکی از آنها باختن به یوونتوس در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله نیمه نهایی بود. ما حق‌مان بود که در فینال باشیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد، دستاورد بزرگی نصیب بازیکنان‌‌مان می‌شد. حق اینتر بود که در لیگ قهرمانان بازی کند و فکر می‌کنم که برای این کار زیرساخت‌های مناسب هم دارد. حالا می‌خواهیم با نهایت درایت در بازار نقل و انتقالات کار کنیم تا مرتکب کمترین اشتباه ممکن شویم.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 237 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:45

در حالی که سازمان لیگ اعلام کرده روز ۹ خرداد ماه ساعت ۲۱ فینال جام حذفی برگزار می‌شود اما باشگاه ذوب‌آهن از زمان دقیق برگزاری مسابقه فینال بی‌اطلاع است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با تایید این خبر به فارس گفت: هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر اعلام زمان دقیق فینال جام حذفی به باشگاه ما اعلام نشده است. من فردا شنبه به دفتر باشگاه می‌روم تا ببینم چه زمانی را برای فینال جام حذفی به طور رسمی به ما اعلام کردند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 215 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:45

تیم FSV فرانکفورت که احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد پس از هشت فصل حضور در بوندس‌لیگای دو به رده پایین‌تر سقوط کرد و فصل آینده در سطح سوم فوتبال باشگاهی آلمان حضور خواهد داشت.

خبرگزاری رسمی شهر فرانکفورت با انتشار مصاحبه‌ای از کلمنس کروگر اعلام کرد تا ۱۰ روز آینده وضعیت نهایی این تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد. انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با بسیاری از بازیکنان در خصوص وضعیت آینده آنها از جمله برنامه‌های مهم کلمنس کروگر است.

احسان حاج‌صفی تا پایان ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی با تیم FSV فرانکفورت قرارداد رسمی دارد و با توجه به سقوط تیمش می‌تواند درخواست جدایی‌اش را تا ۳۰ می (۱۰ خردادماه) ارائه کند. حداقل پنج تن از بازیکنان فعلی تیم FSV با توجه به سقوط این تیم تصمیم دارند تا به تیم جدیدی بپیوندند و احسان حاج‌صفی نیز یکی از این بازیکنان است که به احتمال زیاد از تیم فعلی خود جدا خواهد شد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:45

اصغر باقریان در مورد آخرین وضعیت سپاهان مسائلی را مطرح کرد که متن آن را در زیر می‌خوانیم:

شنیده می‌شود ویسی دوباره تغییر مسیر داده و می‌خواهد در استقلال خوزستان بماند.

پس از مذاکرات روز سه‌شنبه مقرر شد ویسی به مسافرت برود و پس از سفر او دیگر صحبتی با هم نداشتیم. احتمالا طی یکی دو روز آینده ویسی برمی‌گردد و پاسخ نهایی را خواهد داد.

پس منتفی شدن حضور ویسی در استقلال خوزستان صحت ندارد؟

پس از جلسه‌ای که داشتیم صحبت خاص دیگری نشد. پس از جلسه ویسی به فرودگاه رفت که به مسافرت برود و ما دیگر تماسی نداشتیم. اگر کسی در این مورد نقل قولی کرده از طرف خودش این موضوع را پیگیری کنید.

با این وضعیت پس هنوز منتظر پاسخ نهایی ویسی هستید. چون کمی کار سپاهان برای فصل نقل و انتقالات سخت است و نگرانی‌ها وجود دارد که کار برای این تیم دیر شود.

مگر فصل نقل و انتقالات شروع شده است؟! ما در صحبت با ویسی توافقاتی را با هم انجام دادیم که ما به آن پایبندیم و با شناختی هم که از ویسی دارم او هم به این توافقات پایبند است.

نمی‌خواهید تا زمانی که ویسی می‌خواهد پاسخ نهایی را بدهد، با سایر گزینه‌های مربیگری وارد مذاکره شوید؟

ویسی گفته ۳-۴ روز وقت بدهید تا پاسخ نهایی را بدهم. اگر بخواهیم در این مدت با سایر گزینه‌ها صحبت کنیم به نوعی نامردی است چون به یکسری توافقات رسیدیم و لزومی برای انجام این کار وجود ندارد.

خلعتبری هم دیشب در اینستاگرام از سپاهان خداحافظی کرد.

ما دو دسته بازیکن داریم. بازیکنی که قرارداد دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد و یا قرارداد ندارد و آزاد است و حق دارد در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد و این یک روال کلی در همه باشگاه‌هاست. از سوی دیگر تا سرمربی مشخص نشود نمی‌توان فعالیت خاصی در نقل و انتقالات انجام داد. ما الان بازیکن بگیریم و بعد مربی بگوید مدنظرم نبود، این اقدام درست نیست و باید یکسری اصول را رعایت کرد.

گفته می‌شود حدود ۱۵-۱۶ بازیکن سپاهان قراردادشان تمام شده است. از این لحاظ با مشکل مواجه نمی‌شویم.

اتفاقا یکی از باشگاه‌هایی که هنوز بیشترین جذابیت را برای حضور بازیکنان دارد، همین سپاهان است.

اما این جذابیت زمانی بود که شما مشکل مالی نداشتید و به موقع پول می‌دادید.

الان هم وضع مالی خراب نیست و دغدغه‌ای از این بابت نداریم و خیلی از بازیکنان اعلام آمادگی کردند تا به سپاهان بیایند اما به خاطر تعهدات اخلاقی به باشگاه‌ها و سرمربی که می‌خواهیم انتخاب کنیم فعلا دست نگه داشته‌ایم وگرنه نگرانی برای جذب بازیکن نداریم. ۱۵-۱۶ بازیکنی که گفتید، این اعداد کیلویی مطرح می‌شود و این تعداد بازیکن آزاد نداریم. الان هم اگر سرمربی بخواهد از همین بازیکنان آزاد استفاده کند این دسته از بازیکنان سپاهان را به دیگر تیم‌ها ترجیح می‌دهند. دغدغه اصلی ما حفظ نظم و انضباط تیمی است تا دیگر مسائل.

شایعاتی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ویسی گفته نباید در تیم فصل بعد او محرم نویدکیا جایی داشته باشد.

بحث انتخاب کادر فنی و بازیکنان را بر عهده سرمربی گذاشتیم و بر اساس برنامه‌ها و ایده‌های و چیدمان او و افرادی را که معرفی می‌کند، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. الان هم مقرر شده ویسی پس از مسافرت لیست کادر فنی و بازیکنان مورد نیاز را به ما اعلام کند تا به جذب آنها اقدام کنیم.

صحت دارد که در لیست ویسی چند بازیکن از استقلال خوزستان حضور دارند.

ویسی اعلام کرده بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند در لیست او قرار نمی‌گیرند مگر اینکه باشگاه آنها رضایتنامه‌شان را صادر کند. در این بین مسائل اخلاقی در اولویت قرار دارد و برای ویسی هم قرارداد بازیکن با تیمش بسیار اهمیت دارد. حالا این تیم می‌تواند استقلال خوزستان یا هر تیمی دیگر باشد.

وضعیت شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی به کجا رسید؟

آنها بازیکنان ما هستند و بعد از پایان خدمت یعنی فصل جدید باید برگردند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 214 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:25

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای و نوک پیکان MSN مشهور بارسلونا در مصاحبه تفصیلی از پیشنهاد رئال مادرید پیش از آمدنش به بارسا و ارتباطش با مسی و سوارز پرده بر داشت.

سوارز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسپانیا اظهار داشت: قبل از اینکه بارسا به من پیشنهاد بدهد در آستانه انتقال به رئال مادرید بودم اما زمانی که فهمیدم بارسلونا من را می‌خواهد لحظه‌ای درنگ نکردم و پیشنهاد رئال را رد کردم.

بهترین گلزن لالیگا افزود: بسیاری فکر می‌کنند میان من با مسی و نیمار ارتباطی سرد برقرار است ولی ما در زمین و خارج از آن ارتباط گرمی داریم. ما هم صحبت می‌کنیم و هم دیگر را نصحیت می‌کنیم.

سوارز در ادامه درباره سختی‌های دوران کودکی‌اش گفت: من در دوران کودکی از بی پولی بسیار رنج می‌بردم و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشتم. برخی از روزها به خاطر اینکه پول سوار شدن به اتوبوس را نداشتم ساعت‌ها پیاده بر سر زمین بازی می‌رفتم و کسی نبود که ما را کمک کند. این سختی‌ها به من آموزش داد تا در داخل زمین هرگز تسلیم نشوم و تا ثانیه‌های پایانی بجنگم. برخی مواقع که ما حتی ۵ گل از حریف جلو هستیم اما من با تمام وجودم بازی می‌کنم که این رفتارم باعث تعجب همبازی‌هایم می‌شود.

ستاره اروگوئه‌ای مجددا درباره محرومیتش از تیم‌ملی اروگوئه به خاطر گاز گرفتن کیلینی مدافع آتزوری گفت: من پیش از این به این اشتباه خودم اعتراف کردم. اگرچه در ابتدا نمی‌خواستم اشتباه خودم را قبول نکنم. اما مهمترین چیز که من را ناراحت کرد زمانیکه محروم بودم دخترم از من سوال کرد چرا نمی‌توانی به ورزشگاه بروی و من جوابی نداشتم.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 227 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:25

بهرام افشارزاده در خصوص شایعاتی که پیرامون نقل‌وانتقالات این باشگاه مطرح شده و همچنین اظهارنظر سجادی مبنی بر رفتنش به فدراسیون ژیمناستیک و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

* تیم آماده برگزاری جام حذفی است

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خوشبختانه اعضای تیم درحال تمرین هستند و برای فینال جام حذفی آماده می‌شوند، طی دو روز گذشته از تیم و شرایطش سوالاتی را پرسیدم و جلسه‌ای را با مظلومی برگزار کردم تا از اوضاع‌واحوال تیم باخبر باشم.

*هیچ بازیکنی در استقلال کوتاهی نکرده است

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی تیمش امیدوار است، گفت: فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. هر مدیری آرزو دارد که تیمش برنده شود. استقلال تا امروز خوب کار کرده و هیچ بازیکنی در تیم من کوتاهی نکرده است. جا دارد از تک‌تک بازیکنان و کادر فنی تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم آنها بتوانند از کیان استقلال دفاع کنند.

*امسال خیلی کار کردم ولی به چشم نیامد

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شایعات مطرح‌شده پیرامون مذاکره با بازیکنان، گفت: من در این بخش از رسانه‌ها گله دارم، دوستان تصور می‌کنند هر شخصی که خودش تمایل دارد به استقلال بیاید، جذب تیم شده یا ما با آنها مذاکره کردیم. ما تا تاریخ نهم فرصت داریم که جام حذفی را پشت سر بگذاریم. مطرح کردن اسامی از طرف رسانه‌ها اصلا درست نیست و من همه هدفم این است که استقلال در فینال با خیالی آسوده به میدان برود. به همین شب‌های مقدس قسم که من و مسئولان باشگاه با هیچ بازیکنی مذاکره‌ نکرده‌ایم، چون در شخصیت من نیست که بخواهم دروغی بگویم یا حرفی بزنم که شرایط تیمم را به هم بریزم. من با منطق جلو می‌روم و از خود رسانه‌ها می‌خواهم که به ما در این مسئله کمک کنند، نه‌اینکه هر بحثی می‌شود بگویند استقلال با فلان بازیکن مذاکره کرده است. امسال خیلی تلاش کردم و کارهای بزرگ زیاد انجام دادم، اما به چشم نیامد. همین بحث بدهی‌های قبلی و پرداخت حقوق بازیکنان را می‌خواهم طی هفته‌های آینده در قالب یک بولتن تنظیم کنم تا همه بدانند چه کارهایی صورت گرفته است.

* از من گذشته که آسمان و ریسمان بیافم!

افشارزاده در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: من نمی‌توانم بگویم مدیر موفقی بودم یا نه و فقط به این فکر کردم که مسئولیتی که دارم به‌نحو احسن انجام شود. روز گذشته جلسه‌ای دو ساعته با اردشیر لاروبی پیشکسوت استقلال داشتم و اتفاقاً او نیز صحبت‌هایی را مطرح کرد که برایم جالب بود. خودتان می‌دانید من از مصاحبه کردن و در رسانه‌ها بودن، فراری‌ام. خود رسانه‌ها می‌دانند و می‌فهمند که من چه کارهایی می‌کنم. زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم، همه چیز مشخص بود و تمام کارها روتین پیش می‌رفت، ولی در اینجا شرایط سخت‌تر است، خیلی از مسائل باعث می‌شود که تیم به چالش برود، اما من انسانی نیستم که صحبت چالشی کنم و از من گذشته که آسمان و ریسمان را به هم ببافم. حاضر نیستم بد هیچ کس را بگویم، همان‌طور که دوست ندارم کسی بد من را بگوید. گله هم دارم، هیچ دوستی با من تماس نگرفت که بگوید آقای افشارزاده فلان‌جای کار شما اشتباه است. من یک عمر به منافع ملی فکر کردم و با همه چه پرسپولیسی و چه استقلالی ارتباط عاطفی برقرار کردم. اکثر اطرافیانم را می‌شناسم و می‌دانم که چه کسی با چه کسی رفت‌وآمد دارد و چه کسی با شخص دیگر زاویه پیدا کرده است. اینها را در دل نگه می‌دارم، ولی به رو نمی‌آورم، چون اصول مدیریت من است. من از ۲۷ بهمن سال ۵۷ همه این مسائل را دیده‌ام و این من نیستم که باید همه چیز را بگویم، بلکه رسانه‌ها هستند که باید عملکرد افشارزاده را منتشر کنند. چندی پیش با ناظمی و والی‌زاده جلسه داشتم و یادم می‌آید زمانی با آقای والی‌زاده مصاحبه می‌کردم که او شخص مورد اطمینان من بود، ولی حالا جوان‌هایی آمده‌اند که دوست دارند همه چیز را برهم بزنند. من دوست دارم رسانه‌ای‌ها مثل بهمنش، اسگویی، والی‌زاده و مرحوم لطیف باشند و به ورزش مملکت کمک کنند. اینکه من بگویم مثلا در نشست هیأت مدیره چه اتفاقی افتاد، آیا کمکی به ورزش می‌شود.

* به رسانه‌ها حق می‌دهم از من انتظار داشته باشند

به رسانه‌ها حق می‌دهم که از من انتظار داشته باشند، چون آنها استقلال را رصد می‌کنند. می‌دانم رسانه‌ها توقعی که از منِ افشارزاده دارند، از خیلی‌های دیگر ندارند، چون من با قلبم با رسانه‌ها پیش رفتم، قبول دارم که باید فکر جدیدی داشته باشم و با تفکر روز جلو بروم تا بتوانم در کنار رسانه‌ها باشم، نه مقابل آنها.

*می‌خواهم در استقلال بمانم

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص یادداشتی که روز گذشته روی سایت باشگاه استقلال نوشته و اعلام کرده قصد دارد در استقلال بماند، گفت: چندی پیش از من نظری خواستند و من هم گفتم اگر کمکی از دستم بربیاید، انجام می‌دهم، اما الان به جایی رسیدیم که می‌خواهم بمانم و وظیفه خودم را انجام بدهم. ژیمناستیک رشته‌ای است که قبلاً هم رئیسش بودم و هم دبیرش. تمام روسای قبلی را می‌شناسم، ولی شرایط استقلال به‌گونه‌ای است که وظایف سنگین‌تر است. من هواداران استقلال را در کوچه و خیابان می‌بینم و با دانشجویان مختلف ارتباط دارم. آنها هم علاقه‌هایی دارند و دوست دارند استقلال موفق شود و من هم به این علاقه‌ها احترام می‌گذارم و می‌خواهم در استقلال بمانم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که اگر وزارت ورزش از شما بخواهد که در استقلال نباشید، چه واکنشی خواهید داشت؟ گفت: من دوست دارم در استقلال بمانم و به این مجموعه کمک کنم.

*با حسینی، خلعتبری و حسینی مذاکره نکرده‌ایم

وی در خصوص اینکه این روزها اسامی زیادی مطرح می‌شود که در آستانه پیوستن به استقلال هستند، مثل خلعتبری، حسینی،‌ غفوری و... پاسخ داد: ممکن است ما کسی را در مراسمی ببینیم و سلام و علیک کنیم، اما دلیل نمی‌شود آن شخص می‌خواهد به استقلال بیاید، این گمانه‌زنی‌ها شگرد رسانه‌ها است و به خدای احد و واحد قسم که من تا امروز نه کمیته‌ای مشخص کرده‌ام و نه با بازیکنی مذاکره کرده‌ام. همه هدفم این است که در این ۹ روز از پرویز مظلومی حمایت کنم و همه خلاء‌ها را پر کنم، شاید بخواهم بعداً لیستی از مربیان بگیرم، اما تا امروز با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ام، شاید برایتان جالب باشد که برای من فایل صوتی آوردند که از طرف استقلال با بازیکن صحبت شده، اما با تمام احترامی که برای همه دوستان به خصوص برای آقایان خلعتبری، حسینی، غفوری و.... قائل هستم، اما هیچ حرفی با بازیکنی نزده‌ام.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 191 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:25

باشگاه بارسلونا پس از جشن قهرمانی در لالیگا در سایت خود اعلام کرده بود بنا بر توافقی که با شرکت هواپیمایی قطر، اسپانسر تیم، قرار است دیداری دوستانه با الاهلی عربستان در دوحه برگزار کنند.

الاهلی عربستان قهرمان این فصل لیگ این کشور است و اسپانسر این تیم عربستانی نیز شرکت هواپیمایی قطر است در این راستا این شرکت قطری برای تبلیغ خود قرار بود در تاریخ ۴ خرداد در دوحه دیداری دوستانه میان بارسلونا و الاهلی برگزار کند ولی این دیدار به شکل عجیبی به تاخیر افتاد.

امروز روزنامه الرایه قطر علت اصلی تاخیر این دیدار را به نقل از فرانسیسکو رابادان خبرنگار مشهور اسپانیایی اعلام کرد.

این خبرنگار در مقاله‌ای با عنوان «بارسلونا به دلیل ممانعت ستارگانش هرگز برای بازی با الاهلی عربستان به دوحه نمی‌رود» علت اصلی تاخیر این دیدار را مسی و دوستانش بیان کرده است. زیرا مسی، سوارز، براوو، ماسکرانو، رافینیا و آلوس از مخالفان اصلی این دیدار بودند و بارسلونا نمی‌تواست بدون حصور نصفی از ستاره‌هایش برای این دیدار حاضر شود زیرا شرکت هواپیمایی قطر برای تبلیغ خود به تمام ستاره‌ها نیاز دارد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 212 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:17

باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد قرارداد تیاگو مندز برای یک سال دیگر تمدید شده است. این هافبک ۳۵ ساله که به تازگی ریکاوری بر روی پای شکسته‌اش را پشت‌سر گذاشته، این فصل بیشتر بازی‌های این تیم اسپانیایی را از دست داد. او که از ماه نوامبر به دلیل شکستگی پایش از میادین به دور بود اخیراً در هفته پایانی لالیگا در تقابل اتلتیکومادرید با سویا به مستطیل سبز بازگشت و بازی کرد.

تیاگو مندز که در سال ۲۰۱۱ از یوونتوس به جمع سفید و سرخپوشان مادریدی پیوست، با وجود اینکه نتوانست به موقع ریکاوری خود را به پایان ببرد و شانس حضور در مسابقات یورو ۲۰۱۶ را با تیم ملی پرتغال داشته باشد، اما این فرصت را دارد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکومادرید به قهرمانی برسد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 177 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:34

پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ساعت ۲۰:۵۰

طرح پیراهن سوم تیم فوتبال آرسنال برای فصل آینده لو رفت.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:34

باشگاه چلسی روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد قرارداد جان تری، کاپیتان ۳۵ ساله خود که از سن ۱۴ سالگی در این باشگاه است را برای یک سال دیگر تمدید کرده است. به این ترتیب کاپیتان آبی‌پوشان لندنی این فرصت را دارد تا یک فصل دیگر در این تیم انگلیسی و زیرنظر آنتونیو کونته به بازی خود ادامه بدهد. مدافع پیشین تیم ملی انگلیس که پیش از این عنوان کرده بود رویای بازنشستگی در این تیم را دارد، تاکنون ۷۰۳ بازی برای چلسی انجام داده و ۱۴ عنوان قهرمانی هم با این تیم به دست آورده است.

سسک فابرگاس که پس از پیوستن به چلسی از بارسلونا در سال ۲۰۱۴ به مدت دو سال سابقه بازی در کنار جان تری را دارد، در تمجید از وی گفت: تری دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزی با چلسی داشته است. این روزها، ساده‌ نیست که کار خود را با یگ باشگاه شروع کنید و با همان باشگاه هم به دوران بازیگری خود ادامه دهید.

وی افزود: با توجه به اینکه این روزها شرایط دشوارتر شده، بازیکنان خیلی کمی هستند که این فرصت را پیدا می‌کنند، اما جان تری به خوبی از عهده این کار برآمد و جام‌های قهرمانی زیادی را هم با چلسی به دست آورد و این برای او خیلی خوب است.

پیش از این اعلام شده بود جان تری پیشنهاداتی از تیم‌های چینی و آمریکایی دارد و حتی عنوان شد میتیلند دانمارک نیز نسبت به جذب مدافع میانی چلسی علاقه‌مند است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 188 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:34

تیم ذوب‌آهن، اصفهانی ایران بازی رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا در خانه العین امارات را با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

محمدرضا عباسی در دقیقه ۷۶، گل دقیقه ۹ داگلاس برای العین را جبران کرد تا با این تساوی، ذوب‌آهن امید زیادی به کسب جواز حضور در مرحله یک‌چهارم‌نهایی در پایان بازی برگشت در اصفهان داشته باشد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:01

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) با اعلام رای مثبت به عراق درباره کشمش میزبانی تیم‌های این کشور با نمایندگان فوتبال عربستان، حکم داد که هر بازی نمایندگان دو کشور در هر شرایطی باید در کشور ثالث برگزار شود.

به این ترتیب اعمال قدرت عربستانی‌ها به منظور میزبانی از عراقی‌ها و برگزاری رقابت‌هایی به میزبانی عراق در کشور ثالث بی‌ثمر ماند.
محمد خلفان، مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق ضمن تایید خبر اعلام کرد فیفا طی نامه‌ای این موضوع را به فدراسیون فوتبال کشورش اعلام کرده است.

عراقی‌ها با ارسال شکواییه‌ای به فیفا، اعلام کرده بودند اگر سعودی‌ها برای بازی با آن‌ها به تهران نیایند، باید بازی‌های میزبانی شده توسط عربستانی‌ها هم در خارج از خاک این کشور برگزار شود که این موضوع توسط فیفا تایید شد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:01

تیم‌های فوتبال لیورپول و سویا از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در بازل سوئیس به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس ترکیب دو تیم برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است:

ترکیب لیورپول:

مینیوله، کلاین، توره، لوورن، مورنو، جان، میلنر، لالانا، فیرمینو، کوتینیو، استوریج

ترکیب سویا:

سوریا، اسکودرو، کاریکو،‌رامی، ماریانو، انزونزی،‌ کریچوویاک،‌ کوکه، بانگا، ویتولو، گامیرو

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:01

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن آماده می‌کند، عصر امروز تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد. قبل از شروع تمرین باد و رگبار شدیدی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که همین موضوع باعث شد تا بازیکنان چند دقیقه‌ای را در رختکن باقی بمانند و پس از بهتر شدن شرایط جوی تمرین آبی‌پوشان از ساعت ۱۴:۴۰ استارت خورد.

* سجاد شهباززاده، خسرو حیدری، مگویان، محسن کریمی، نفراتی بودند که در تمرین استقلال حضور نداشتند. حیدری و شهباززاده از فینال جام حذفی محروم هستند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی با بازیکنان استقلال در رختکن برای دقایقی پیرامون اردوی ۵ روزه‌ای که قرار است برگزار کنند، صحبت کرد.

* مهدی اسلامی بازیکن سابق استقلال که در این فصل به تیم فوتبال استقلال اهواز رفته بود، امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و در کنار سیروس دین‌محمدی نشست و برای دقایقی با مربی آبی‌پوشان صحبت کرد.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز شد آرش برهانی در نقش یک خیاط پیراهن آستین‌بلند خود را قیچی کرد که این مسئله باعث جلب توجه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد. برهانی لباس خود را آستین کوتاه کرد و با همان پیراهن به تمرین ادامه داد.

* دکتر نوروزی مثل روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با عادل شیحی و پروپیچ تمرین کرد. هنوز وضعیت این دو بازیکن برای بازی با ذوب‌آهن مشخص نیست.

* مهدی رحمتی که یکی از غایبین تمرین روز گذشته بود امروز در کنار سایر دروازه‌بانان تیم استقلال به تمرین پرداخت.

*تمرین امروز آبی‌پوشان در ابتدا با گرم کردن بدن‌های بازیکنان آغاز شد. آنها سپس در گروه‌های ۵ نفره به بازی آقا وسط پرداختند که کری بازیکنان در این آیتم‌ها قابل توجه بود. در یک مرحله گروهی بازیکنان ۳۸ ضربه به توپ زدند و بازیکنانی که در وسط این نفرات برای گرفتن توپ قرار داشتند با جریمه مربیان مجبور شدند شنا بروند. این تنبیه جریمه نفراتی بود که نمی‌توانستند ۲۰ پاس سالم را بین بازیکنان دیگر قطع کنند.

* حدود ۵۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشته و باز هم پیرامون شایعات رایج در نقل و انتقالات با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*نصرالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت ولی خبری از منصور پورحیدری نبود.

* خبر حضور بهرام افشارزاده برای ثبت‌نام فدراسیون ژیمناستیک باعث شده بود تا بازیکنان و برخی از اعضای کادر فنی پیرامون این موضوع صحبت کنند. یکی از مدافعان تیم استقلال وقتی وارد زمین چمن شد گفت اگر افشارزاده برود پولمان را از کی بگیریم؟

*بخش پایانی تمرین امروز در حالی برگزار شد که مجید صالح و محمد نوازی مدافعین استقلال را به گوشه‌ای از زمین بردند و با آنها کار می‌کردند مهاجمان و هافبک‌ها نیز زیر نظر خود مظلومی به توپ ضربه می‌زدند که در بعضی مواقع با تشویق‌های سرمربی تیم استقلال روبه‌رو شدند.

* تیم فوتبال استقلال فردا نیز تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد و آبی‌پوشان روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان خواهند رفت.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۵۳

عدم دعوت از ۴ ستاره سرشناس اسپانیایی به تیم ملی توسط دل بوسکه برای حضور در جام ملت‌های اروپا سوژه طنز و کاریکاتور شده است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

کارلوس دونگا اعلام کرد که احتمال دارد برای رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای تابستان امسال که در آمریکا برگزار می‌شود، بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را به رناتو آگوستو، هافبک تیم فوتبال بیجینگ گوان بدهد.

با توجه به هشدار مسئولان باشگاه بارسلونا، نیمار تنها می‌تواند در یکی از دو تورنمنت تابستان امسال یعنی المپیک ۲۰۱۶ ریو و کوپا آمه‌ریکا حضور پیدا کند و برزیلی‌ها ترجیح داده‌اند که او در المپیک بازی کند، تورنمنتی که هرگز موفق به فتح آن نشده‌اند.

به این ترتیب نیمار نخواهد توانست در کوپا آمه‌ریکا بازی کند و طبق اعلام دونگا، آگوستو رناتو گزینه نخست فرماندهی سلسائو در زمین بازی خواهد بود. میراندا، مدافع اینتر هم دیگر گزینه کاپیتانی برزیل است.

دونگا در این خصوص به شبکه اسپورتی‌‌وی گفت: ما باید دو سه بازیکن داشته باشیم که قادر باشند توجه سایر اعضای تیم را جلب و اطمینان حاصل کنند که تیم از هم نمی‌پاشد. یکی باید به پیاده‌سازی برنامه‌های تاکتیکی در زمین بازی کمک کند. تجربه رانو آگوستو در آلمان (برای بایرلورکوزن) به او برای متمرکز تیم روی اهداف، کمک خواهد کرد.

بازی بعدی تیم ملی برزیل، دیداری دوستانه برابر پاناما است که در تاریخ ۲۹ ماه می (نهم خرداد) در شهر دنور آمریکا برگزار می‌شود. شاگردان دونگا پنج روز بعد اولین بازی خود را در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا برابر اکوادور انجام می‌دهند و پس از آن هم به ترتیب برابر هائیتی و پرو بازی خواهند کرد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

علی دایی درباره اجرای مراسم تمسخر و تقلید صدا در جشن باشگاه پرسپولیس که با حضور مدیران و اعضای هیئت مدیره و مسئولان فوتبال و ورزش کشور برگزار شد گفت: بسیار باعث تاسف است که در فضای فوتبال و آن هم در مراسمی که باشگاه پرسپولیس برگزار می‌کند چنین اتفاقی رخ می‌دهد واقعا مایه تاسف بسیار است. اینکه در مراسمی که مسئولان ارشد ورزش و فوتبال کشور و مسئولان کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس به خود اجازه و جرات می‌دهند با تقلید صدا و حرکات بزرگمردی مثل آقای پروین شان یک اسطوره و مرد پر افتخار فوتبال کشور و آسیا را نادیده بگیرند برای من شخصا بسیار ناراحت کننده است. شاید من مدت زمان زیادی برای پرسپولیس بازی نکردم ولی هیچ‌کس نمی‌تواند منکر زحمات اسطوره پرسپولیس علی آقای پروین در سالیان متمادی باشد و به نوعی پرسپولیس مدیون علی پروین‌هاست.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی که فوتبال ستیزی‌شان در ورزش سوژه قلم رسانه‌ها شد حالا می‌خواهند به نوعی خود را حامی فوتبال جلوه دهند در حالی که نوع نگاهشان به فوتبال و ورزش در همان بدو آغاز کارشان مشخص بود و حالا برای تلطیف فضای قبلی به گونه دیگری عمل کرده و می‌خواهند خود را حامی شماره یک فوتبال نشان دهند. نوع نگاه شان به پرسپولیس در مصاحبه‌هایی که زمان سرمربیگری بنده داشتند به خوبی مشخص است آنها پرسپولیس و تماشاگرانش را با تیم‌هایی قیاس می‌کردند که از نظر تعداد تماشاگر و افتخارات هرگز قابل قیاس با پرسپولیس نیستند. گذشته از اینها مگر آقای پروین برای پرسپولیس و فوتبالمان کم زحمت کشیده است؟ مگر غیر از این است که پرسپولیس با خون دل خوردن‌های امثال همایون خان بهزادی، حمید جاسمیان‌ها و علی پروین‌ها پرسپولیس شد. چگونه به خود اجازه می‌دهند مردی که حداقل ۴ دهه به عنوان بازیکن مربی و کاپیتان نقش عمده‌ای در شکل گیری و ثبت افتخارات پرسپولیس داشته را نادیده بگیرند؟

دایی در پاسخ به این سوال که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرده شوخی‌های انجام شده در این مراسم بدون هماهنگی انجام شده است گفت: چرا صورت مسئله را پاک می‌کنند؟ کدام شوخی؟ مگر ما مردم فرق شوخی و تمسخر را نمی‌دانیم؟ مگر فاصله طنز و لودگی و توهین را نمی‌دانیم؟ اینکه عنوان می‌کنند در آن مراسم برخی آقایان حضار از چنین اقدامی ناراحت شده‌اند و جلوی ادامه مراسم را گرفته‌اند دروغ محض است. برخی از آنهایی که در این مراسم حضور داشتند و از این اتفاق ناراحت بودند مو به موی اتفاقات و واکنش‌ها را به من گفته‌اند و حتی تصویر واکنش‌ها نیز موجود است.

سرمربی صبای‌ قم یاد‌آور شد: من واقعا متاسفم که به خود چنین اجازه‌ای دادند و نمی‌دانم چرا آقایانی که این اتفاق را یک شوخی می‌پندارند با صدا، تیپ و حرکات خودشان شوخی نشد. خیلی چیزها را نمی‌خواهم بگویم و نمی‌خواهم بیش از این به این اقدام ناپسند و زشت آقایانی که ادعای فرهنگ ورزشی دارند بپردازم. فقط می‌خواهم بگویم که متاسفانه برخی زحمات رئیس جمهور زحمتکش و ورزش دوست کشورمان را نیز از بین می‌برند بر کسی پوشیده نیست که چگونه سرمربی تیم ملی با حمایت و ورود مستقیم دولت ماندگار شد و البته بر کسی پوشیده نیست که برخی در ورزش به جای تدبیر، تبخیر امید کردند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:17

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی با بیان این مسئله که کمیته انضباطی طبق ماده ۳۹ آیین‌نامه انضباطی فیفا و AFC می‌تواند قلمرو مکانی و زمانی محرومیت‌ها را تعیین کند، گفت: در مورد پرونده سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال، تشخیص اعضای رأی‌دهنده این بود که حتماً محرومیت‌های این پرونده چه درمورد رحمتی و چه درمورد سایر اشخاص دیگر، فقط به لیگ برتر تسری داده شود.

وی تأکید کرد: در آیین‌نامه انضباطی قبلی این صراحت وجود داشت که این صراحت در آیین‌نامه فعلی مثل ماده ۳۹ کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا وجود ندارد، اما آیین‌نامه انضباطی موجود هم اجازه می‌دهد که ما در موارد لزوم به کدهای انضباطی فیفا مراجعه و از آنها استفاده کنیم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: تعیین کردن محرومیت به غیر از مسابقه رسمی و مربوط کردن آن به یک نوع مسابقه خاص، خلاف آیین‌نامه انضباطی نیست، لذا اگر محرومیت رحمتی یا هر فرد دیگری به یک دوره یا یک نوع مسابقه تسری داده شود، خلاف قانون نبوده و این تصمیم در رأی اعضای کمیته انضباطی لحاظ شده است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:15

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در آن تخلفاتی رخ داد. کمیته انضباطی آرای خود را درمورد تخلفات این بازی به شرح زیر صادر کرد:

سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم استقلال به‌دلیل تحریک تماشاگران، فحاشی و اهانت به سرمربی تیم حریف و سعی برای ایجاد درگیری طبق بندهای ۸ و ۹ و تبصره ذیل ماده ۶۵ و ماده ۵۵ آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر محروم شد. این رأی قطعی است. همچنین رحمتی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد که این رأی قابل تجدیدنظر است.

به‌دلیل تخلفات تماشاگران استقلال مبنی بر پرتاب اشیا به نیمکت حریف، درگیری با تماشاگران خودی و فحاشی شدید به سرمربی تیم حریف با تهدید، باشگاه استقلال طبق مواد ۷۸ و ۷۹ آیین‌نامه انضباطی به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر در رده لیگ برتر و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

تیم تراکتورسازی تبریز هم به‌خاطر فحاشی تماشاگرانش، اهانت به داور و دروازه‌بان تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

جلال نصیری از عوامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به‌دلیل دخالت در امور برگزاری، ورود غیر قانونی به زمین بازی، ایجاد تشنج و درگیری، تشدید تشنج با فحاشی به عوامل تیم حریف طبق مواد ۶۵، ۶۶، ۵۵، ۱۵ و ۱۶ آیین‌نامه انضباطی به سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

سیروس دین محمدی و محمد نوازی از کادر فنی تیم استقلال به‌دلیل پاسخگویی به فحاشی و اهانت به جلال نصیری، طبق ماده ۶۳ آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شدند. این رأی قطعی است.

کمیته انضباطی همچنین از خویشتنداری امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که موجب جلوگیری از تشدید تشنج شده است و از همکاری فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال تهران قدردانی کرد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:15

نیمه اول بازی تراکتورسازی، نماینده کشورمان در خانه النصر امارات در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری دو بر صفر رقیب میزبان خاتمه یافت.

«احمد ابراهیم ال‌یاسی» در دقیقه ۱۵ و صالح در دقیقه ۴۱ برای النصر به ثمر رساندند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:15